viernes, 31 de octubre de 2008

A vueltas con la música...

Aquí seguimos... esperando a que lleguen los barquitos... Hoy es Halloween y el equipo holandés (Delta Lloyd) ha organizado una fiestecilla a la que se ha apuntado todo el equipo Telefónica también, así que los Ángeles y Charlie (O sea sé... Ángeles: Muiña, Eli y Yo, que estoy ya en el grado de "Charlina". y Charlie:  Alejandro Varela)...

Hoy hace un día estupendo y aquí estamos cansadas de discutir con todo el mundo, así que vamos a ponernos el mundo por montera!!!!

Más novedades cuando tenga más tiempo para escribir!!!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Por fin teño novas túas!!!
E que novas!!
Vexo que tés moitas cousas que contarme. Eu xa intentei por activa e por pasiva comunicarme contigo, máis foi inútil, e agora entendo por que. Porque andabas coñecendo mundo, cacho perrilla.
Pois eu non me quedo atrás e inda que me des moita envexa, tampouco é tanta, posto que eu marcho o venres a Costa Rica, a pasar alí un aniño de voluntaria. Así que na túa nova aventura poderías facer un esforzo por visitarme, truchiña!!!
Bom, como agora si que te pillei, estaremos en contacto.
Un bico grande.
Que xa te botaba de menos.

Ainhoa
(esa coa que compartiches tantas aventuras e borracheiras en Pontevedra)
Muxu handi bat, pitxina!!!

e por suposto, boa sorte.

Anónimo dijo...

Aunque la vida en Santiago no es tan exótica como en Ciudad del Cabo, se va llevando... estamos Marta y yo (ejem, Mari) en mi casa empachadas de palomitas y panettone (una gran cena!) convencidas de apuntarnos a unas clases de aerobic, ya se sabe, a hincharse y después a hacer un poco de ejercicio. Que sepas que estamos al tanto de tu blog, son como las noticias del día (titulares de internacional), a ver si podeis hacer alguna escala en Santiago.

Bicos das dúas

Helena Paz Cornes dijo...

MOITAS GRACIAS ÁS 3 POLOS COMENTARIOS. NON VOS IMAXINADES A ILUSIÓN QUE ME FAI SABER QUE REALMENTE ALGUÉN ESTÁ SEGUIR QUE UNHA ESCRIBE... MOI AGRADECIDA!!!!!